Insemnarile Hedonistului Noctambul

Matei Tugui

Social networking personalizat

with 3 comments

Mai nou mi-am facut cont pe facebook. Si imi place mai mult, e mai ‘curat’, ca sa zic asa. Urmeaza un cont pe LinkedIn, care este o retea profesionala, deci s-ar putea dovedi chiar utila. Poate ma aventurez chiar si in MySpace, sa-mi iau muzica…

Nu o sa-mi sterg contul de hi5 inca (mai e util in masura in care imi aminteste zilele de nastere ale unor cunoscuti), dar voi incerca sa-l verific mai rar. Din ce in ce mai rar…

De ce? Pentru ca simpla vizionare a unor albume de poze este cvasi-nula. Pentru ca oamenii „nu raspunde” la mesaje. Pentru ca sunt prea multi cocalari care vorbesc/scriu ca niste poponari alintati de 14 ani. Pentru ca e prea plin de dive inchipuite. Pentru ca…

Elitist? Trend-follower?

Look at me caring!

Written by Matei

Septembrie 17, 2008 la 1:23 am

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. bravo

    iulian

    Octombrie 7, 2008 at 11:22 pm

  2. facebook e intr-adevar mult mai civilizat decat prostia de hi5. si btw, si facebook are birthday reminders.

    smikleys

    Octombrie 18, 2008 at 12:27 pm

  3. da,dar nu vreau neaparat sa adaug pe toata lumea de pe hi5 pe facebook, tocmai pentru ca e mai selectiv🙂

    0pium

    Octombrie 18, 2008 at 4:09 pm


Lasă un răspuns

