Insemnarile Hedonistului Noctambul

Matei Tugui

Invatati, invatati, invatati!

leave a comment »

Stiu. N-am mai scris de 3 luni. Sunt un porc de caine nesimtit si lenes. Si n-am raspuns la leapsa, desi aveam un draft pregatit. Si o gramada de lucuri (activitati de vacanta, Grecia, ziua mea, ziua petrecerii YP). Mea culpa

In aceasta seara insa am participat la un alt eveniment IAA YoungPro, care a iesit la fel de misto ca si primul, doar ca mai educativ: ne-am uitat la spoturile care au castigat Gold si Grand Prix la Cannes, dimpreuna cu Andrei Cohn si Ema Prisca. Spotul care m-a impresionat mai puternic este unul cu niste clovni nostalgici.

Sloganul mi-a adus aminte de examenul de peste cateva ore – si cuvintele tovarasului Lenin…

Written by Matei

Septembrie 5, 2008 la 12:57 am

Lasă un răspuns

