Insemnarile Hedonistului Noctambul

Matei Tugui

Manipularea, un substantiv feminin

with 7 comments

el: How did you know I would help?
ea: Because you want to go to heaven.
el: I thought you didn’t believe in heaven?!
ea: But you do…

Written by Matei

Mai 13, 2008 la 12:03 am

Postat in fragmente

Tagged with , ,

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. imi place titlul🙂

    iulian

    Iunie 3, 2008 at 2:34 am

  2. si mie😀

    0pium

    Iunie 5, 2008 at 11:46 am

  3. mie nu:)))) da mai imi place si mie maniPULArea

    Ionutz

    Septembrie 29, 2008 at 4:35 pm

  4. Inutz, zis si ionu_93:cat ai, 14 ani? sau ai implinit 15?
    incearca un alt gen de umor, poate reusesti sa-ti faci si o prietena…

    0pium

    Septembrie 30, 2008 at 2:16 am

  5. opium nici tu nu cred ca ai vreo femeie,din moment ce te iei de pustani pe net:)))

    robert

    Noiembrie 27, 2008 at 9:43 pm

  6. e cumva site-ul personal?lasa lumea sa se exprime liber,tin sa te anunt ca nu mai suntem in comunism!!!

    robert

    Noiembrie 27, 2008 at 9:45 pm

  7. ma iau de un pustan care a scris pe blogul meu personal ca ii place maniPULArea (desparti tu, vezi cu ce cuvinte ramai…) si l-am lasat sa se exprime liber, ca dovada ca nu i-am cenzurat comentariul inutil.
    si m-ai prins, sunt virgin… nu ma inveti tu, zeule, sa agat? poate reusesc sa scap de blestemul abstinentei involuntare.
    ti-as ramane recunoscator pe veci…

    0pium

    Noiembrie 27, 2008 at 11:14 pm


Lasă un răspuns

