Insemnarile Hedonistului Noctambul

Matei Tugui

Doua zeci

with 2 comments

20_years.jpg

De cateva ore am schimbat prefixul. Transformarea din copil care munceste ocazional in adult care se joaca ocazional este marcata de acest simbol numerologic. Teoretic, de acum incolo trebuie sa devin „om serios” si sa iau viata in piept cu tot cu responsabilitatile de rigoare. Nu suna rau dar pare cam laborios… N-am putea amana responsabilitatile inca un pic? Sper ca da.

„In ziua asta, in urma cu douazeci de ani aveam musafiri, fripturi copioase si pepene; n-am mai putut sa mananc si pepene… Peste noapte au aparut primele semne. Dimineata, la 5, mi-am pregatit gentuta, l-am trezit pe taica-tu si m-a dus la spital. Stiam c-o sa raman acolo, desi aveai abia 7 luni. Pe la patru te-am nascut. Ai luat nota 8 la nastere”

Am trecut pe la bunica mea ieri. M-am dat jos din masina: „Buna ziua!”

Copiii de pe strada. Eu? Altcineva nu era… „Buna, buna ”

Ach, la naiba!

Dupa miezul noptii au inceput sa soseasca mesaje… Un sentiment placut…

Written by Matei

August 13, 2007 la 2:18 am

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La multi anishori!Sper sa nu apara totusi inca obligatiile si responsabilitatile tipice vietii de adult, iti doresc sa mai ramai copil..sau adolescent..sau copilo-adolescentin😀..sa te bucuri inca de zilele de vacanta libere..fara stres si job de vara..cu mers la mare cnd iti arde…si iesit in oras cu prietenii nopti in sir:P
    Sa ne traiesti!

    Sabina

    August 14, 2007 at 4:43 pm

  2. Ti`am zis eu ca din cauza faptului ca esti nascut prematur ai anumite scapari😀 La multi ani stressule!

    thegirlwiththebrokensmile

    August 15, 2007 at 1:20 pm


Lasă un răspuns

