Insemnarile Hedonistului Noctambul

Matei Tugui

Fete de masa din viniluri albe si farfurii adanci la platane

with 5 comments

afis-deep-dish.jpg white_label.jpg

Saptamana trecuta am participat la mega-evenimentul Deep Dish. Warm-up by Livio, Pagal si Rosario Internullo: a inceput la 7 seara si a fost un concert in sine. La 2 fix a inceput nebunia: oamenii obositi de cele 7 ore de warm-up au inviat si au continuat sa danseze pana la 6… poate chiar si dupa, la afer-party @ Studio Martin.

Cuvintele de lauda la adresa iranienilor sunt subintelese, si romanii s-au descurcat bine. Sonorizarea a lasat de dorit, aparatura a inceput sa cedeze pe la miezul noptii si s-a dat din ce in ce mai incet.

Nu l-am mai vazut pe Mircea Geoana cu fiicele, ca la Bob Sinclar, dar am vazut-o pe Cosmina Pasarin, prietena lui Pagal… nu mai e ca atunci cand a aparut in Playboy… dar mi-a placut ca era in public cu prieteni si nu numai in spatele scenei, la VIP.

Am vazut si oameni pe la 30 de ani, si pe la 16, si oameni care nu pareau sa asculte asa ceva acasa dar si multi hamsteri marca Gossip, flatulanti cu ochelarii de soare pe nas in miezul noptii, ca la orice eveniment…

Sponsorii au fost multi si mari: The Mission (powered by Seat), Heineken Music, Nanotek (Kent), Maxim, Burn (Coca Cola), ProFM, U tv si Orange. A inceput sa imi placa de Orange, se implica in multe lucruri misto (Noaptea Devoratorilor, AdBreak, concerte, Concept Store, Young etc) si cred ca o sa-mi fac un abonament si la ei… cum zice un prieten, se pare ca sunt in target…

La Digweed n-am apucat sa merg dar tineri suntem si timp avem. Noi sa fim sanatosi!

Update: Prin interventia publicului mi s-a atras atentia ca Pagal si Cosmina nu mai sunt impreuna. Imi cer scuze pentru dezinformare. Oare ma veti putea ierta?

Written by Matei

Iulie 15, 2007 la 7:23 pm

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cosmina nu mai e cu pagal de vreo doua luni😛 mai informeaza-te! eram sigur ca nu esti la curent cu barfa! :))

    Catalin Vieru

    Iulie 16, 2007 at 6:56 pm

  2. ma scuzi ca am uitat sa citesc utlimele … hmm, cre ca TOATE … numere din ciao, star si alte derivate😛
    cert e ca era acolo si se simtea bine (nu stiu daca luase vre-un pokemon sau nu, treaba ei)

    0pium

    Iulie 16, 2007 at 7:07 pm

  3. auzi, ca sa stii, tanti sofi s-a despartit de gicu. cum cine sunt? vecinii mei. vezi cum scrii, da? oricum, ea continua sa mearga la concertele lui.

    thickglasses

    Iulie 17, 2007 at 1:00 am

  4. abia de curand i-am descoerit pe Deepdish.. si defapt descoperit e un cuvant care nu exprima bine.. stiu o singura melodie.. vad ca tot iti plac. Nu m-ar supara inca cateva recomandari😀

    Dianora

    Iulie 24, 2007 at 2:01 am

  5. Pe langa we gonna feel it, la care probabil ca te referi, incearca mai intai albumul mai recent „george is on” (flashdance, say hello, dreams etc) e mai comercial si soft, ca sa-ti faci o idee despre ei. Despre albume mai vechi nu pot sa-ti spun prea multe, acolo poate faci un mic research. Apoi cauta seturi… in seturi vezi cum e DJul… si nu le scrola (ca nu vei intelege nimic), asculta-le integral; sau ramai la albume, tu trebuie sa vezi ce-ti place…

    0pium

    Iulie 24, 2007 at 2:11 am


Lasă un răspuns

