Insemnarile Hedonistului Noctambul

Matei Tugui

O privire aparte asupra eternei si fascinantei Romanii

with 7 comments

motto: Timpul avea rabdare cu oamenii

completare: so we’re in Capalnita, where you fold the map, in the middle of Romania (=no man’s land)

california-dreamin.jpg

Inainte de a citi mai departe uitati-va la trailer si cititi sinopsisul, fie aici fie pe siteul oficial al filmului.

Acum ca stiti despre ce e vorba, banuiti de ce a fost premiat la Cannes. Eu zic sa nu banuiti, sa mergeti sa va convingeti. Nu-l trageti de pe oDC si va uitati acasa. Mergeti la cinema!

Imaginea zugravita de Cristian Nemescu este dramatic de realista… nu mi se pare ca exagereaza cu nimic, nu e cazul unor hiperbole audio-vizuale… o sa bufniti in ras ca sa nu plangeti. Filmul iti lasa un gol in stomac si taie cheful de a face „caterinca” dupa, discutiile gen „ce tare a fost faza aia cu… da ma, aia” nu-si au locul. Gandesti asa mult la ce ai vazut ca nu esti in stare sa distingi gandurile unul de celalalt si simti un mare blanc. Poate ca l-am laudat prea mult si va cresc asteptarile. Dar nu cred sa va dezamageasca.

Idee: cand ma fac mare ma fac sef de gara. Pentru ca Vasilescu interpreteaza genial. Personajul Doiaru este un Moromete – Catavencu on crack

Concluzie: cinematografia romaneasca e pe calea cea buna. Astept sa gaseasca si restul tarii aceasi cale…

Written by Matei

Iunie 23, 2007 la 5:02 pm

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bravo Matei! Ma bucur ca ai scris despre California Dreamin’. Ma bucur ca instigi lumea sa mearga la cinema si sa nu-l ia de odc. E cu totul altceva. Ma bucur pt ca modul in care ai scris-o chiar te impinge de la spate sa-l vezi.
    Unii oameni nu reusesc intr-o viata sa ajunga „acolo sus”. Cristian Nemescu a avut o singura sansa sa o faca. Si a reusit. Concluzia? Mergeti la cinema!

    Petcosan

    Iunie 23, 2007 at 5:52 pm

  2. Merg la film mai mult decat des. Mi-am intoxicat toti prietenii ducandu-i la film si certandu-i ca trag filmele de pe dc. Ma bucur ca Matei mi s-a alaturat in aceasta lupa😀
    Am vazut premiera acestui film la cinema pro. S0i e superb. Si am ras si am intepenit 155 de minute pe scaun, caci montajul era inca in lucru, se vede la lungimea filmului, popcornul nu mi-a ajuns, cola nu mi-a ajuns, baiatul de langa mine nu mi-a ajuns… Dar asta e o alta poveste… Spre sfarsit, cel care ma tinea de mana ma intreaba la un moment dat de ce nu mai rad la glumitele si multele faze amuzante la care se prapadea lumea din sala plina… Nu-mi mai venea sa rad. Era prea adevarat ca sa mai rad. M-a intristat ca la Cannes toti strainii care au premiat filmul au vazut o astfel de Romanie.

    corina

    Iunie 26, 2007 at 11:07 pm

  3. E dureros de adevarat filmul. Si cine crede ca e construit pe clisee inutile se insala. Exact asa e…
    Avem o tara minunta, pacat ca e populata. Cum procedam?

    0pium

    Iunie 26, 2007 at 11:22 pm

  4. Cunosc unu’ caruia ii place enorm filmul…De bun e bun el…Dar tipul seamana cu unul dintre care nu ati vrea sa fiti numarati la search-ul dat de fete prin facultate…Asa ca…du-te si invata ce e un film bun si apoi recomanda…cinstitule…Sa nu dai jos de pe Odc…Cine pizda ma-tii te-a facut asa corect?

    Juler Magnus

    Iulie 12, 2007 at 2:41 am

  5. a) comentariul tau este incoerent si deloc inteligibil, explica search-ul
    b) nu era vorba de corectitudine ci de valoare: unele filme merita vazute la cinema, acesta mi s-a parut unul dintre ele
    c) injuratura e gratuita si inutila in contextul dat

    0pium

    Iulie 12, 2007 at 4:56 am

  6. ma baiatule, prea esti „logic”.accepta si tu o injuratura, ce naiba? ai blog.trebuie sa te astepti si la asta.eu am sa iti mai citesc astea pe aici.ai ce scrie.vezi si tu ca nu te-am injurat peste tot.observ eu ca ai o apetenta catre o imbacsire a expresiei cu jocuri de cuvinte, din astea vrute a fi (si uneori reusesc sa fie) destepte. cat despre ce tot indrugi aici cu „Nu-l trageti de pe oDC si va uitati acasa. Mergeti la cinema!”…am impresia ca vorba asta e putin de-a lu’ Nae Caranfil.tipu’ ala destept si putin (dar numa’ putin) gretos si cam elitist de felul lui.a zis-o pe la garantat 100%.in rest…numai bine.

    Juler Magnus

    Iulie 12, 2007 at 11:48 am

  7. Asta da film bun romanesc! Cu asta chiar ma mandresc. In general am putine filme RO care sa ma atraga.. si asta pur si simplu m-a vrajit.😀

    Dianora

    Iulie 24, 2007 at 1:14 am


Lasă un răspuns

